Pirmas

NAUJIENA!

Šiame numeryje

Miesto žinios
Policijos žinios
Renginiai
Skelbimai
Videolaidos

Druskininkai

Viešbučiai
Menai

Druskininkų apylinkės

Turauskų sodyba
Sodyba "Pas Rūtą"

Redakcija

Informacija




Reklama


Labai gera vieta Jūsų reklamai. Daugiau informacijos čia >>



  Stambių krovinių gabenimas jūra: ženklus augimas
  2018-aisiais ir vis dar gajos problemos 
   2018 m. statistiniai duomenys rodo palankų šalies transporto sektoriaus augimą. Visomis transporto rūšimis pernai pervežta daugiau krovinių nei ankstesniais metais. Pirmąjį praėjusių metų pusmetį įsigyta ir užregistruota 26 proc. daugiau naujų transporto priemonių. Valstybės valdomas Klaipėdos uostas taip pat rodo puikius rezultatus visame Baltijos regione. 2018 m. pirmąjį pusmetį krovos mastai augo 6,7 proc., o konteinerių krova – net 40,2 proc. Tad kokie pokyčiai lėmė krovinių gabenimo jūra išpopuliarėjimą ir su kokiais iššūkiais pastaraisiais metais susidurdavo krovinių siuntėjai bei vežėjai?

Kasmet – per 60 tūkst. leidimų stambiagabaričiams kroviniams gabenti jūrų keliais

  
Prieš kelerius metus tarptautiniame verslo žurnale „JŪRA MOPE SEA“ buvo skelbiama, kad kasmet Pietų Baltijos regiono uostuose išrašoma per 60 tūkst. leidimų negabaritiniams kroviniams gabenti. Negabaritinių krovinių paklausa ir toliau auga kartu su pakilimą išgyvenančiais energetikos, statybos, gamybos ir kitais sektoriais. Transporto biržose, kuriose daugiausia pasiūlymų sulaukia vilkikų savininkai, pasirodo ir vis daugiau skelbimų su antraštėmis „ieškau tarptautinių krovinių pervežimui jūrų keliais“. Kitaip tariant, visos Europos transporto sektorius ieško būdų, kaip greičiau užpildyti laivų konteinerius ir sumažinti krovinių gabenimo kaštus. 

Aktualiausios problemos gabenant stambiagabaričius krovinius jūra

   Negabaritinių krovinių judėjimą iki šiol riboja skirtingi šalių, per kurias krovinys plukdomas, teisės aktai. Sunkių, stambiagabaričių krovinių gabenimas ir mažiau reglamentuotas, o ir institucijos skirtingai pritaiko norminių dokumentų reikalavimus. Dėl to, pavyzdžiui, gabenant negabaritinius krovinius nedideliais atstumais, dokumentų ruošimas ir kitos formalios procedūros gali užtrukti net 2–3 kartus ilgiau nei pats pervežimas. Tad jei gabenami reikšmingi kroviniai, ilgėjant pervežimo trukmei, išauga ir kaštai.

Sklandumo ir operatyvumo paieškos

   Transporto versle vienas svarbiausių elementų – paslaugų teikimo greitis: laimi tie, kurie krovinius perveža greitai. Tačiau tai ne visuomet įmanoma dėl vis dar pasitaikančių biurokratinių trikdžių. Stambiagabaričių krovinių mastams jūrų keliais augant, Pabaltijo valstybės įgyvendina projektus, užtikrinančius spartesnį bei sklandesnį krovinių transportavimą jūra. Vienas iš pirmųjų projektų, kurį lietuviai įgyvendino kartu su kaimynais lenkais, taip pat švedais bei vokiečiais – „Oversize Baltic“. 

Tokio tipo projektai svarbūs, nes:

   ● jų metu paruošiamos bendros visoms šalims dalyvėms ir konkrečiam regionui pritaikytos strategijos; 
   ● įvertinama teisinė aplinka, infrastruktūra, aplinkybės, padėsiančios palengvinti krovinių judėjimą jūrų keliais;
   ● siekiama mažinti administracinę naštą; 
   ● bandoma gerinti negabaritinių krovinių vežimo sąlygas; 
   ● norima geriau koordinuoti negabaritinių krovinių vežimo procesą;
   ● siekiama suformuoti judėjimą jūrų keliais palengvinančius koridorius;
   ● praktiškai įgyvendinama regiono plėtra ir kt. 
   Taigi, nors krovininė laivininkystė išgyvena pakilimą, sektoriuje vis dar fiksuojama daug biurokratinių problemų. Jas sumažinti padėtų regiono valstybių strategijos, susitarimai, teisinės bazės suvienodinimas ir pan. Įgyvendinus daugiau bendrų projektų, atsivertų platesnės galimybės bendradarbiauti su Rytų rinkomis. Transporto koridoriai padėtų geriau išplėtoti jūrų transporto infrastruktūrą. Nustačius negabaritinių krovinių judėjimo trajektorijas, keliai taptų geriau pritaikyti konkrečiai stambiagabaričiams kroviniams vežti.

Paieška



Ar pritariate nuomonei: "Vagia, bet ir miestui duoda"
Pritariu
Nepritariu
Tai nusikaltimas


Siūlau klausimą skaitytojams
Siūlau temą rašiniui

Prekyba lauko durimis

Vadovų paieška

IŠNUOMOJAMI STATYBINIAI IR FASADINIAI PASTOLIAI, PASTOLIAI MŪRO DARBAMS, BOKŠTELIAI, PAMATINIAI IR PERDANGOS KLOJINIAI.
Tel. (8-612) 40856


Svetainių kūrimas

Ieškomi skrajučių platintojai Druskininkų mieste.
Darbo pobūdis: Reklaminės medžiagos (skrajučių, lankstinukų) platinimas į daugiabučių namų pašto dėžutes.
Darbas būtų papildomas, derinant prie pagrindinio darbo.
Darbo patirtis būtų privalumas.
Susisiekti galite
el. paštu:
personalas@avaneta.lt arba
tel.+370 694 09040
.


Paminklai ir akmens
gaminiai


Parduoda sausas spygliuočių ir lapuočių malkas, skaldytas ar supjautas kaladėlėmis.
Atvežimas nemokamas.
Tel. 860146179.


Parduodamas nekilnojamasis turtas (negyvenamosios patalpos - požeminės automobilių stovėjimo aikštelės, unikalus numeris 4400-1497-2314:5867, esančios Druskininkų g. 23, Druskininkai). 1 vietos pardavimo kaina 7000 Lt. Dėl išsamesnės informacijos kreiptis 861286008 arba elektroniniu paštu parduodamasturtas1@
gmail.com

Roletai 
plastikiniams
langams

Prašome
atsiliepti skaitytojus iš:
Kuveito, Hawaii, Filipinų
info@druskonis.lt


Greitas kreditas
internetu


Nebrangiai
šarvuotos durys butui,
lauko durys namui
,
plastikiniai langai

Langai






© 1997-2013 Druskonis.lt . Visa medžiaga pateikta šiame puslapyje yra laikraščio "Druskonis" nuosavybė.
Kopijuoti, platinti informaciją be laikraščio "Druskonis" sutikimo DRAUDŽIAMA!
Visas teises gina LR istatymai

Dizainas ir programavimas - Dana M. ir Aurimas A.